september 2014
ma
di
wo
do
vr
za
zo
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
Brussels Coach Café: communiceren voor slimme dummies
Ook als je aan communiceren een broertje dood hebt, kan je met een paar gerichte insteken heel ver geraken. Met de 30 jaar ervaring van Frank Van Oss, samengevat in een paar gouden regels, kan je net geen wonderen verrichten. De rest is oefenen ...
17
18
19
Boekbabbel
Babbelen over boeken. Dat doen we 1 keer in de maand. Centraal staat natuurlijk het boek! Maar we willen vooral een bruisende en behaaglijke plek zijn waar mensen van gedachten wisselen over boeken en andere dingen des levens.
20
21
AYAY! café: verkeersveiligheid
Verkeersveiligheid is een zaak van iedereen, in de eerste plaats van het beleid. Maar als fietser kan je ook zelf een statement maken. Kom naar dit AYAY café en verzin, geïnspireerd door fietsblogger Stijn én samen met ons nog meer acties om de fiets de plaats te geven die het verdient.
22
Salon souvenir: een betere toekomst?
Onderwijs is de springplak bij uitstek naar een beter leven. Hoe kijkt een generatie, die vooral kwam om te werken, hiernaar? Was er ruimte voor bijscholing? Werd dit gemist? Kozen zij een hogere opleiding voor hun kinderen of liever een praktische opleiding die ook in Marokko kon dienen?
23
24
25
26
27
28
29
30

veel gestelde vragen

 

 

 

Hoe kan ik me inschrijven voor een cursus?
Je kan inschrijven op verschillende manieren:

  • Online via onze website (deze functie is enkel beschikbaar als er nog vrije plaatsen zijn)
  • Telefonisch op het nummer 02/203 08 00. Onze onthaalmedewerkster Samira helpt je graag verder
  • Via mail op info@citizenne.be

Uiteraard kan je ook steeds ter plaatse komen op de Steenkoolkaai 9, 1000 Brussel. Terug

 

 

Krijg ik een bevestiging na mijn inschrijving? Onmiddellijk na je inschrijving krijg je van ons een geautomatiseerde mail die je inschrijving bevestigt.  Tien dagen voor de aanvang van de activiteit ontvang je een herinneringsmail met alle praktische informatie.
Geef dus steeds een geldig emailadres op en check je inbox voor aanvang van de cursus. Als je toch de deelnemersinformatie per brief wil ontvangen, dan moet je dat uitdrukkelijk vermelden.
Maar: deelname aan de cursus kan enkel na betaling. Je kan het bevestigingsbericht dus niet als geldig deelnamebewijs beschouwen wanneer je betaling nog niet in orde is. Terug

 

 

Ik kreeg geen bevestigingsmail en /of herinneringsmail, wat nu?Heb je de bevestigingsmail en/of herinneringsmail niet ontvangen, check dan volgende mogelijke oorzaken:
Je inbox is te vol.
Je mailadres is inactief geworden (hotmail-adressen bijv. moeten minstens eens in de maand gecheckt worden om geactiveerd te blijven).
De mail is terechtgekomen bij junk-mail
Nog steeds geen mail te bespeuren? Bel ons en we sturen je mail nogmaals! Terug

 

 

Wanneer ben ik zeker dat ik ingeschreven ben? Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van je betaling. We verwachten je inschrijvingsgeld uiterlijk 14 dagen na je inschrijving. Indien niet kan jouw plaats doorgegeven worden aan iemand van de wachtlijst. Terug

 

 

Hoe en wanneer kan ik betalen? Uiterlijk 14 dagen na je inschrijving verwachten we een overschrijving op IBAN-rekeningnummer BE42  5230 8017 8154, met als mededeling de titel van de activiteit, gevolgd door je naam en voornaam of van de personen voor wie je betaalt.
Bedragen kleiner dan 5,00 € kan je contant betalen bij de start van de activiteit, graag met gepaste munt. Het is ook mogelijk cash te betalen aan het onthaal van Citizenne. Terug
 

 

 

De activiteit start morgen, kan ik nog meedoen?Zeker! Als er nog plaats is, kan je inschrijven tot de dag dat de cursus start. Je betaalt dan bij de start van de activiteit. Terug

 

 

Welke cheques kan ik gebruiken om te betalen? De Vlaamse overheid besliste in de zomer van 2010 dat opleidingscheques voortaan enkel gebruikt kunnen worden voor cursussen die arbeidsmarktgericht zijn. Om die reden kunnen wij geen opleidingscheques aanvaarden. Terug

 

 

Kan ik genieten van een reductie? Wij hanteren lage deelnametarieven zodat iedereen kan deelnemen aan onze activiteiten. Afhankelijk van je inkomen kan je nog een extra reductie krijgen.
Tarief A: Voor mensen met een volwaardig inkomen
Tarief B: Voor mensen die pensioengerechtigd of student zijn
Tarief C: Voor mensen met een vervanginsinkomen
Is de minimale bijdrage nog te hoog voor jou? Neem dan zeker contact op met ons! We bepalen dan samen een redelijke prijs. Terug

 

Kan ik met Paspartoe (vrijdetijdspas voor Brussel) terecht bij Citizenne?Ja, je kan bij Citizenne terecht met je Paspartoe-pas. Met deze pas spaar je punten wanneer je deelneemt aan een activiteit bij een Paspartoe-aanbieder. Heb je een aantal punten gespaard? Dan kan je ze omruilen bij om het even welke Paspartoe-aanbieder.
Bij Citizenne krijg je de volgende voordelen:
-5 punten: gratis halve dag cursus, activiteit of workshop naar keuze (kan ook als korting gelden bij langere vormingen)
-10 punten: gratis hele dag cursus, activiteit of workshop naar keuze (kan ook als korting gelden bij langere vormingen)
Afhankelijk van je inkomen kan een Paspartoe-pas ook recht geven op een reductieprijs. Voor alle info: klik hier.

 

Kan ik mijn inschrijving annuleren? Indien je niet kan deelnemen aan een activiteit waarvoor je bent ingeschreven, laat je ons dat zo snel mogelijk weten. Zo kunnen we personen van de wachtlijst de kans geven om deel te nemen.
Annulatiekosten:

  • Je annuleert meer dan 14 dagen voor de start van de activiteit: we betalen je het volledige inschrijvingsgeld terug min 10% administratiekosten.
  • Je annuleert op minder dan 14 dagen voor de start van de activiteit: geen terugbetaling mogelijk (tenzij overmacht wegens ziekte en met kopie van doktersbriefje).  Indien u nog niet betaalde voor de activiteit en u niet kan deelnemen zal u alsnog de activiteit dienen te betalen via overschrijving.
  • Je hebt betaald en je komt niet naar de cursus zonder verwittiging of annulatie. In dat geval wordt het volledige betaalde bedrag ingehouden. (tenzij overmacht wegens ziekte en met kopie van doktersbriefje)
  • Je stopt je deelname tijdens de loop van de cursus. In dat geval zal er geen cursusgeld teruggestort worden. Enige uitzondering hierop is een stopzetting omwille van medische redenen. Wanneer je een medisch attest kan voorleggen dat je annulatie verklaart, zullen het aantal gevolgde lessen plus 10% administratiekosten aangerekend worden. Terug

 

 

Kan Citizenne annuleren? Citizenne behoudt zichzelf te allen tijde het recht voor om een cursus te annuleren wanneer er onvoldoende inschrijvingen zijn of wanneer de lesgeef(st)er door ziekte of overmacht onbeschikbaar is. In een dergelijk geval wordt het inschrijvingsgeld volledig teruggestort, maar er is geen enkele extra schadevergoeding voor de ingeschreven deelnemers. Terug

 

 

Wat gebeurt er als een activiteit volzet is?Wanneer een activiteit volzet is, kan je ook niet meer online inschrijven. Je kan je wel nog telefonisch inschrijven. Je wordt dan op een wachtlijst gezet en persoonlijk verwittigd als er een plaats vrijkomt of als de activiteit wordt herhaald. Terug

 

Wat met mijn privacy en deelnemersgegevens?Het beheer van de adresgegevens gebeurt conform de wet van 8 december 1992 op de bescherming van de persoonlijke levenssfeer.

  • We gebruiken je gegevens, verzameld bij inschrijving of aanvraag van informatie, uitsluitend om je op de hoogte te houden van het programma van Citizenne en om je deelnemersinfomatie toe te sturen over je cursus.
  • De gegevens worden verwerkt door onze secretariaatsmedewerkers. Je hebt recht op toegang, rectificatie en verwijdering van jouw gegevens.
  • De persoonlijke gegevens zullen niet worden bekendgemaakt aan derden noch voor direct marketing doeleinden worden aangewend.
  • Citizenne verbindt zich ertoe de best mogelijke veiligheidsmaatregelen te treffen om te voorkomen dat misbruik zou worden gemaakt door derden van de door jou bekend gemaakte persoonlijke gegevens. Terug